Ervaringen uitwisselen over hyperacusis

Als je andere mensen ontmoeten die overgevoelig zijn voor geluid? Dan ben je bij Hoormij∙NVVS op de goede plek.

Social media

Via onze digitale nieuwsbrief houdt Hoormij∙NVVS je op de hoogte van de actuele ontwikkelingen op hoorgebied en van de bijeenkomsten waar je andere mensen hyperacusis ontmoet. Dat kan ook via Twitter, YouTube en Facebook.

Themabijeenkomsten

Themabijeenkomsten zijn voor mensen met hyperacusis te belastend gebleken. Mede om deze reden heeft Hoormij∙NVVS een documentaire over hyperacusis gemaakt. Bekijk deze documentaire hier

Meer lezen
  • Leeshier een interview met Wijke van der Kooi, auteur, ervaringsdeskundige en lid van de NVVS-commissie Tinnitus & Hyperacusis.
  • Film Ongehoord HARD doorbreekt taboe gehoorschade onder musici. De film schetst een indringend beeld van de veelal verborgen gehoorproblematiek in de muziekwereld. De film kwam tot stand met medefinanciering van de NVVS-afdeling Rotterdam. U kunt hier het artikel downloaden uit HOREN magazine nr. 1, 2012.
Celestine heeft last van tinnitus en hyperacusis