Draag op jouw manier bij aan Stichting Hoormij!

Doneer eenmalig of structureel in tijd en/of geld

Slechter horen of te maken hebben met een gehooraandoening kan een strijd zijn. Met jezelf, voor acceptatie. Met mensen in je omgeving, die niet echt door hebben wat je meemaakt. In het gesprek met artsen bij wie je steeds opnieuw moet uitleggen wat de gevolgen zijn van je aandoening. Het zegt niets over jouw kwaliteiten, maar door bijvoorbeeld vermoeidheid, concentratieproblemen of overprikkeling is het wel van invloed op je functioneren. Bij Stichting Hoormij begrijpen we dat.

We lossen het niet allemaal voor je op, maar we zetten ons met jou in voor iedereen met gehooraandoeningen. We brengen je in contact met lotgenoten. Je krijgt actuele informatie over aandoeningen, maar ook over de (on)mogelijkheden van hulpmiddelen. Waardoor jij de beste keuze voor jou kunt maken. En wij zetten ons in voor jouw belangen. Hoe dan? Denk aan het stimuleren van onderzoek, lobby richting vele partijen, het verbeteren van toegankelijkheid van gebouwen en goede integratie op school en werk.

Steun ons voor jezelf of iemand in je omgeving

Wij zijn blij met alle vormen van ondersteuning. Je kunt een bijdrage leveren op de volgende manieren:

Ik geef een eenmalige bijdrage
Ik word donateur
Ik word lid
Ik wil schenken of nalaten
Ik word vrijwilliger
Wat Stichting Hoormij voor mensen met een gehooraandoening dankzij donaties heeft bereikt
Voor Jermaine zijn hoortoestellen onmisbaar bij het opgroeien