Informatie speciaal voor NVVS-vrijwilligers

Hoe word je als vrijwilliger van de NVVS (onderdeel van Stichting Hoormij) geïnformeerd?

Hoorzaken

Als NVVS-vrijwilliger ontvang je regelmatig de digitale nieuwsbrief HOORzaken met informatie die van belang is voor jouw vrijwilligerswerk. HOORzaken ontvang je zodra er wederzijds besloten is dat je vrijwilliger wordt van de NVVS.

Afspraken

Waar samen gewerkt wordt, moeten ook samen afspraken worden gemaakt. Bij onze vereniging gaan we uit van het motto 'vrijwillig, maar niet vrijblijvend'. Wij investeren in jou, maar verwachten dan ook dat je je afspraken nakomt. Alle afspraken zijn vastgelegd in de huisregels en een aantal bijbehorende documenten.
Aan de rechterkant van deze pagina kun je doorklikken naar meer informatie over de afspraken en de bijbehorende documenten.

Handleidingen

Stichting Hoormij heeft diverse handleidingen geschreven voor het organiseren van bijeenkomsten. Met behulp van een handleiding, kun je als vrijwilliger een bijeenkomst naar keuze organiseren. Een handleiding bestaat uit een stappenplan en aanvullende documenten. In het stappenplan staat omschreven welke stappen je kunt uitvoeren om een bijeenkomst te realiseren. De aanvullende documenten bevatten onder andere een draaiboek en voorbeelden van een persbericht en een persoonlijke uitnodiging. Aan de rechterkant van deze pagina kun je de handleidingen bekijken.