Contact
Wijzigingen doorgeven via Mijn Hoormij
Wil je een wijziging doorgeven, zoals een nieuw adres, een ander bankrekeningnummer of een opzegging? Dit kun je snel en direct online regelen. Log hier in op je persoonlijke Mijn Hoormij-pagina en regel het meteen.
Vragen? Kijk waar je die het beste kunt stellen
Om zo snel mogelijk jouw vraag te kunnen beantwoorden, verzoeken we je om hieronder te kijken waar je je vraag het beste kunt stellen. Heb je een algemene vraag omtrent het gehoor? Bel: 030 261 76 16. Heb je een vraag over een van de verschillende gehooraandoeningen? Stel je vraag online via de vraagbaak om onze experts op dit gebied rechtstreeks te bereiken:
Ben je op zoek naar een van onze medewerkers? Op de contactpagina landelijk bureau vind je alle contactgegevens.
Informatie voor bezoekers van Hoormij∙NVVS in Houten - corona
Veiligheid van iedereen die op bezoek komt bij Hoormij∙NVVS staat boven aan onze prioriteitenlijst. Wij volgen daarbij de richtlijnen van het RIVM én de richtlijnen van de eigenaar van het pand. Voor bezoekers van ons pand aan de van Randhoeve 221 in Houten gelden daarom de volgende
richtlijnen.