Contact

Wijzigingen doorgeven via Mijn Hoormij

Wil je een wijziging doorgeven, zoals een nieuw adres, een ander bankrekeningnummer of een opzegging? Dit kun je snel en direct online regelen. Log hier in op je persoonlijke Mijn Hoormij-pagina en regel het meteen. 

Vragen? Kijk waar je die het beste kunt stellen

Om zo snel mogelijk jouw vraag te kunnen beantwoorden, verzoeken we je om hieronder te kijken waar je je vraag het beste kunt stellen. Heb je een algemene vraag omtrent het gehoor? Bel: 030 261 76 16. Heb je een vraag over een van de verschillende gehooraandoeningen? Stel je vraag online via de vraagbaak om onze experts op dit gebied rechtstreeks te bereiken:

Ben je op zoek naar een van onze medewerkers? Hier vind je contactgegevens. 

Bellen via Teletolk

Voor ernstig slechthorende of dove mensen is er de mogelijkheid te bellen via Teletolk. Dat kan via de onderstaande Bel met de Teletolk-knop. Klik op de knop links om te bellen. Je wordt automatisch verbonden met de dienst KPN Teletolk (gratis). Ons telefoonnummer (030 261 76 16) wordt dan automatisch gekozen. Een medewerker van KPN Teletolk vertaalt het gesprek naar tekst of gebarentaal. 

Hoormij∙NVVS in Houten

Papiermolen 30
3994 DK Houten

(Bij bezoek is vooraf een afspraak maken gewenst)


Disclaimer: de afbeelding hierboven betreft een Google dienst


T 030 261 76 16 
info@stichtinghoormij.nl

Pers- en communicatievragen:
redactie@stichtinghoormij.nl of marjolijn.dekker@stichtinghoormij.nl (ma t/m do snelle respons)

Landelijk bureau
T 030 261 76 16 (ma, di en do van 9.00 - 13.00 uur)
info@stichtinghoormij.nl

Ledenadministratie
T 030 635 40 08 (ma, di, do en vr van 9.00 - 12.00 uur)
Ledenadministratie@stichtinghoormij.nl


Rabobank-bankrekening
(IBAN): NL82RABO0300773269 t.n.v. Hoormij te Houten

Stichting Hoormij staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven onder nummer: 62053000.

RSIN - nummer NVVS: 27.03.786