Stichting Hoormij/NVVS verwelkomt u graag als proeflid!

Bestelt u als klant van Batterijtotaal.nl regelmatig batterijen voor hoortoestellen en heeft u of iemand in uw omgeving een verminderd gehoor? Dan is het goed te weten dat er een organisatie is die opkomt voor uw belangen, die u informatie biedt over gehooraandoeningen en die u, als u dat wilt, in contact kan brengen met anderen die minder of anders horen: de Nederlandse Vereniging voor Slechthorenden NVVS, onderdeel van Stichting Hoormij. De NVVS maakt zich ook hard voor meer begrip van partners, familie, vrienden, werkgevers en andere betrokkenen.

De afgelopen jaren hebben we al veel bereikt:

• ondertiteling van tv-programma’s
  • behoud van hoortoestellen in het basispakket
  • 100% vergoeding van hoortoestellen voor kinderen tot 18 jaar
  • betere bereikbaarheid van telecom- en alarmdiensten
  • meer inzet van schrijf- en gebarentolken
  • inbreng bij invoer van passend onderwijs voor slechthorende kinderen

Maar daarmee zijn we er nog niet! Nu het vergoeden van hoortoestellen steeds verder onder druk komt te staan, zullen we nog meer van ons moeten laten horen. Als lid van de NVVS steunt u ons daarbij.

Voordelen lidmaatschap op een rij

• U ontvangt 4 x per jaar gratis het Hoormij magazine bij u thuis.
  • Tweewekelijkse gratis de online nieuwsbrief.
  • Actuele onafhankelijke en betrouwbare informatie via onze websites via een inlogcode.
  • Korting op boeken en andere producten in onze webshop.
  • Waardevolle contacten met andere hoortoesteldragers, onder andere via onze forums.
  • Wij komen voor u op in politiek Den Haag, richting zorgverzekeraars en zorgaanbieders.

Interesse? Word eerst gratis proeflid!

Heeft u wel oren naar de NVVS, maar wilt u eerst eens nader kennismaken? U kunt nu gratis en vrijblijvend proeflid worden tot en met juni 2017. Daarna bepaalt u of u echt lid wilt worden. U betaalt dan dus voor 2017 de helft van de normale lidmaatschapskosten voor een jaar: dus geen € 32,50 maar € 16,25. Klik hier en geef u vandaag nog op als proeflid.

Stichting Hoormij voor elke gehooraandoening!

Naast slechthorenden komt Stichting Hoormij/NVVS ook op voor mensen met tinnitus (oorsuizen), hyperacusis (overgevoeligheid voor geluiden), ziekte van Ménière (draaiduizeligheid), mensen met een brughoektumor en mensen met een cochleair implantaat (CI). De NVVS, de FOSS als organisatie voor ouders van slechthorende kinderen en SH-Jong, de club voor slechthorende jongeren, vormen samen de federatie Stichting Hoormij.