Hoormij Magazine

Hoormij Magazine is het ledenblad dat je als lid van de bij Hoormij∙NVVS vier keer per jaar thuis ontvangt. In het magazine staan interviews, reportages, ervaringsverhalen, achtergrondartikelen over medisch-technische ontwikkelingen en informatie over activiteiten en publicaties. Alle doelgroepen van Hoormij∙NVVS komen aan bod. Lidmaatschap kost € 37,50. Bovendien kunnen wij met deze bijdrage de positie van onze achterban blijven verbeteren.

Lezersreacties en artikelen

Heb je een vraag aan de redactie? Stuur dan een mail via redactie@stichtinghoormij.nl. Ook lezersreacties mag je gerust doorsturen, net als een goed idee voor een artikel over bijvoorbeeld slechthorendheid, duizeligheids- of evenwichtsaandoeningen, ondertiteling, tinnitus, toegankelijkheid of een ander onderwerp.

Adverteren in Hoormij Magazine?

Dat kan! Advertenties die echter geen relevante inhoud hebben voor mensen met een hoorprobleem, in strijd zijn met Hoormij∙NVVS-beleid of afkomstig zijn van audiciens die niet bij een erkende beroepsorganisaties voor audiciens zijn aangesloten worden niet opgenomen. Voor het overige berust de verantwoordelijkheid van de inhoud van geplaatste advertenties uitsluitend bij de adverteerders. Meer informatie over advertenties: anouk@crossmedianederland.com.