Ik heb er wel oren naar....naar Stichting Hoormij!

Zoek je meer informatie over (omgaan met) een gehooraandoening of taalontwikkelingsstoornis? Heb je behoefte aan contact met lotgenoten? Of wil je jouw stem laten horen en erop kunnen rekenen dat jouw belangen behartigd worden bij de politiek, zorgverzekeraars en hulpverleningsinstanties? Dan ben je bij Stichting Hoormij aan het juiste adres. Met jouw lidmaatschap of donatie kunnen wij bovendien de positie van mensen met een gehooraandoening of taalontwikkelingsstoornis blijven verbeteren. Word dus vandaag nog lid of donateur van een van de aangesloten verenigingen (NVVS, FOSS of SH-Jong) of steun ons met een schenking, legaat of gift.

Wil je een wijziging doorgeven, zoals een verhuizing, een nieuw bankrekeningnummer of een opzegging? Log hier in op je persoonlijke pagina en regel het meteen!

Dit zijn de voordelen als je lid wordt!

Als lid van NVVS, FOSS of SH-Jong ontvang je vier keer per jaar ons boordevolle magazine. Met jouw contributie steun je de werkzaamheden van Stichting Hoormij. Daarnaast profiteer je van diverse voordelen, waaronder:

• Je krijgt 25% korting op folders, brochures en andere producten uit de webwinkel
  • Vele downloads, zoals PDF's van het magazine en interessante artikelen, zijn enkel voor leden toegankelijk
  • Gratis toegang tot onze HOORagenda-informatiebijeenkomsten
  • De mogelijkheid om mee te doen met een goede en betaalbare collectieve zorgverzekering

Voor een vast bedrag per jaar kun je donateur worden. Zo steun je ook de werkzaamheden van Stichting Hoormij en ontvang je tweewekelijks onze digitale nieuwsbrief en heb je toegang tot de diverse downloads op de website.

Word lid of donateur

NVVS, FOSS en SH-Jong zijn de drie bij Stichting Hoormij aangesloten organisaties waar je lid of donateur van kunt worden. Kies hieronder de organisatie die bij jou past en word lid!  Verschillende zorgverzekeraars vergoeden het lidmaatschap van organisaties als de NVVS. Wil je weten of jouw zorgverzekering het lidmaatschap van de NVVS (deels) vergoed? Bekijk het overzicht voor 2017 hier

• NVVS (Nederlandse Vereniging voor Slechthorenden) is een belangenvereniging voor iedereen met gehoorverlies, oorsuizen (tinnitus), de ziekte van Ménière, hyperacusis (overgevoeligheid voor geluid) een brughoektumor of een cochleair implantaat (CI). Het NVVS-lidmaatschap bedraagt € 32,50 in 2017. Donateur ben je voor € 15,00 per jaar.
    Ja, ik word lid of donateur van de NVVS!

Ja, ik wil een bedrijfsabonnement op Hoormij Magazine

• FOSS is een organisatie voor ouders van slechthorende kinderen en kinderen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS). Zowel het FOSS-lidmaatschap als het donateurschap bedraagt € 32,50 per jaar (2017).
    Ja, ik word lid of donateur van de FOSS!

• SH-Jong organiseert bijeenkomsten en activiteiten voor slechthorende jongeren tussen de 12 en 30 jaar. Het lidmaatschap van SH-Jong bedraagt € 25,00 in 2017.  Je kunt donateur worden vanaf € 25,00 per jaar.
    Ja, ik word lid of donateur van SH-Jong

Diverse zorgverzekeraars vergoeden het lidmaatschap van organisaties als de NVVS, FOSS en SH-Jong. Wil je weten of jouw zorgverzekering het lidmaatschap (deels) vergoed? Bekijk hier het overzicht voor 2017.

Gratis lid worden?

Wil je weten of jouw zorgverzekering het lidmaatschap van de NVVS, FOSS of SH-Jong (deels) vergoed? Bekijk het overzicht dat van toepassing is op 2016 hier.

Lid Ieder(in) en NPCF

Stichting Hoormij is lid van Ieder(in) (Netwerk voor mensen met een beperking of chronische ziekte) en van het NPCF (Nederlandse Patienten- en Consumentenfederatie). Dit lidmaatschap is voor verschillende zorgverzekeraars een voorwaarde om je contributie te vergoeden.

ANBI-erkend

Stichting Hoormij is door de Belastingdienst erkend als ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling).

Lees hier meer over schenken en nalaten