Bestuur en landelijk bureau

Stichting Hoormij is een federatie van drie verenigingen: NVVS, FOSS en SH-Jong. Het bestuur van Stichting Hoormij bestaat uit bestuursleden van deze drie verenigingen (allen vrijwilligers). Het bestuur zal nog worden aangevuld met externen. Er is een onafhankelijk voorzitter. Het bestuur wordt ondersteund door de directeur van Stichting Hoormij, die tevens het landelijk bureau aanstuurt.

Het bestuur bestaat uit:
Ellen Kruize, Voorzitter Stichting Hoormij
Jan Heijboer, Secretaris Stichting Hoormij en Voorzitter FOSS
Krijn Olthof, Penningmeester Stichting Hoormij en NVVS
Anne de Rooij, Bestuurslid Stichting Hoormij en Vice-voorzitter NVVS
Gert Jan van Steenbrugge, Bestuurslid Stichting Hoormij en adviseur van SH-Jong

Contact met het bestuur? Mail of bel met Hetty van Hemme, managementassistente via hetty.vanhemme@stichtinghoormij.nl, tel. 030 63 54 003.

Landelijk bureau

Het landelijk bureau ondersteunt Stichting Hoormij en de drie verenigingen. Het bureau is de spin in het web en onderhoudt zowel extern als intern de contacten. Het bureau is daarmee hét aanspreekpunt voor alle activiteiten van Stichting Hoormij.

Contact met het landelijk bureau? Zie de gegevens op de contactpagina landelijk bureau.

En ontdek de voordelen!

Word lid!
Meer lezen

Egon Berendsen is sinds november 2014 de nieuwe voorzitter van de NVVS. Ondanks zijn korte tijd in het bestuur, spat zijn betrokkenheid en gedrevenheid er vanaf. Ook in het interview in HOREN Magazine waarin hij zich aan u voorstelt. “Door meer samenwerken kan er nog meer bereikt worden!”