Video’s tinnitusbijeenkomst Week van het Oorsuizen nu voor NVVS-leden beschikbaar

In het kader van de Week van het Oorsuizen (2-8 februari 2015) organiseerde Stichting Hoormij/NVVS op 6 februari 2015 een informatiebijeenkomst in het UMC Groningen rond het thema 'Oorsuizen; er is hulp'. Het programma was hiervoor uitgebreid met een psychologe en een arbeidsdeskundige. NVVS-leden kunnen nu hier de video's van de sprekers bekijken. Wij hopen hiermee ook mensen met tinnitus van dienst te zijn die niet in de gelegenheid waren de bijeenkomst bij te wonen.

Door in te loggen met de inlogcode die bij uw lidmaatschap hoort, kunt u als NVVS-lid de presentaties van de sprekers terugkijken. De video's zijn voorzien van de schrijftolktekst, waardoor ook slechthorenden ze goed kunnen volgen. De video's zijn tot stand gekomen in samenwerking met UMC Groningen, de sprekers en de NVVS-afdeling Groningen en zijn nadrukkelijk alleen bedoeld voor NVVS-leden. Verspreiden van deze video's is niet toegestaan!

Stichting Hoormij/NVVS organiseert regelmatig informatiebijeenkomsten rondom tinnitus. Een ervaringsdeskundige vertelt dan over leren omgaan met de aandoening en een kno-arts belicht het medische aspect. Kijk in de agenda voor de bijeenkomsten die binnenkort plaatsvinden.

Publicatiedatum: 17 februari 2015