Musical 'Stil in Mij' op 11 mei 2019 toegankelijk voor slechthorende en dove mensen

De musical: ‘Stil in mij’ toert van maart t/m mei 2019 door heel Nederland. De cast bestaat uit Ferry Doedens (GTST), Jeroen C. Molenaar, Zoï Duister en Dieuwke Tönissen. Om de voorstelling zo toegankelijk mogelijk te maken vindt er op zaterdag 11 mei 2019 een voorstelling plaats voor mensen met een gehooraandoening in het Isala Theater in Capelle aan den IJssel om 20:15 uur.

Het verhaal

Vijf twintigers, op de middelbare school waren ze dikke vrienden, maar daarna zijn ze elkaar uit het oog verloren. Nu komen ze samen. Alleen niet met zijn vijven, want voor het eerst maken ze mee dat hun vriend van dezelfde leeftijd er niet meer is. En zo komen ook al die andere herinneringen naar boven. Hun leven is nog maar net begonnen. Ervaring hebben ze nauwelijks want wat weten ze nou helemaal van liefde of doodgaan, van toekomst of verleden, van ambitie en van teleurstelling? Ze doen hun best om zo volwassen mogelijk te zijn maar gisteren waren ze nog kinderen. Hoeveel heb je achter de rug en hoeveel heb je nog voor je?

Vriendschap, verwachtingen en zoeken naar je identiteit

'Stil in mij' is een nieuwe Nederlandse musical over vriendschap, verwachtingen en het zoeken naar je identiteit, samengebald in een verhaal dat iedereen zal herkennen, simpelweg omdat we allemaal op zoek zijn. Een verhaal met een lach en een traan en vol heerlijke , bekende Nederlandse popmuziek. De musical 'Stil in mij' is een pleidooi om elke druppel van het leven op te zuigen zolang het maar kan.

Prijzen en korting

De voorstelling duurt ongeveer 90 minuten, met een meet & greet na afloop én je maakt nog eens kans op een gratis vloer van onze hoofdsponsor Hollandsche Vloeren. Waar wacht je nog op? De tickets kosten €24,50. Voor CJP-ers en 60-plussers kosten de tickets €23,50. Tevens wordt er bij aankoop van 10 kaarten, een gratis kaartje verstrekt. Dus wanneer er een groepje van 10 personen zich aanmeldt, kan er een elfde persoon gratis mee.

Animo

Om deze voorstelling door te laten gaan bekijken wij tot 1 september 2018 allereerst de animo. Dus heb je interesse? Laat weten met hoeveel personen jij geïnteresseerd bent om te komen kijken. Stuur de gegevens (inclusief naam, adres en woonplaats) en hoeveel gewenste tickets door naar kaartverkoop@stent.tv Bij voldoende tickets sturen wij de betalingsgegevens door.

Publicatiedatum: 19 juli 2018