Grow2work zoekt werkzoekende slechthorende en dove jongeren

Het kan lastig zijn om als slechthorende of dove jongere aan een baan te komen. Maar veel mensen zijn je voorgegaan. Het kan dus wel! Grow2work zoekt deze mensen voor je op. Zij kunnen je tips geven, ervaringen delen en wie weet kan je een aantal dagen met ze meelopen op de werkvloer. Grow2work brengt jullie bij elkaar. Zorg dat je erbij bent!

Je hoeft het niet allemaal in je eentje te doen! Onze missie is dat werk iets bespreekbaars wordt. Het maakt zo’n belangrijk onderdeel uit van het leven. Daarom is het goed als je daar met anderen over praat, niet alleen met je ouders, maar ook met mensen die in dezelfde situatie zitten en mensen die het wél gelukt is om aan een baan te komen. Grow2work werkt daarom met buddy’s, werkende mensen die zelf slechthorend of doof zijn. Jongeren die werk zoeken worden gekoppeld aan een buddy die voor hen fungeert als vraagbaak.

Grow2work staat voor samen-groeien-naar-werk. Het is een gezamenlijk project van de landelijke belangenorganisaties van doven en slechthorenden. Werkzoekende slechthorende en dove jongeren uit heel Nederland kunnen zich kosteloos bij ons aanmelden. De leeftijdsgrens ligt rond dertig jaar. Welke opleiding of ervaring je hebt, maakt niet uit.

Wie zoeken we?
Zoek je naar werk en ben jij:
  • tussen de 16 en 30 jaar oud
  • slechthorend of doof of heb je ESM
  • op zoek naar mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen
  • nieuwsgierig naar de ervaringen van volwassenen met dezelfde beperking
Dan zoeken wij jou. Meld je snel aan via: www.grow2work.nl.

Wil je meer informatie? Neem contact op met Inge Doorn en Martin van de Beek.
info@grow2work.nl I www.grow2work.nl I www.facebook.com/grow2work I Twitter:@grow2work

Publicatiedatum: 01 mei 2013