Afsluiting Balance Awareness Week: win een boek over Ménière

Afgelopen week hebben we als Stichting Hoormij uitgebreid aandacht besteed aan de Balance Awareness Week (BAW). Op twitter, facebook en andere social media hebben veel mensen onze berichten gedeeld en geliked. Dank daarvoor, want daarmee draag jij bij een het verspreiden van informatie over deze aandoeningen! Heb je actief een bericht geliked of gedeeld? Dan maak jij kans op een gratis exemplaar van de boeken Dizzy me van Tania Stadsbader en Meniere in balans van Paula Heijne.

De Ziekte van Ménière, een brughoektumor of andere evenwichtsaandoening, kan je leven volledig op zijn kop zetten. De boeken Dizzy me en Meniere in balans geven veel informatie en praktische tips om te leven met deze aandoeningen. Als slot van de Balance Awareness week verloten we een aantal exemplaren.

Zo doe je mee

Wil je in aanmerking komen voor een gratis exemplaar van een van deze titels? Stuur dan een mail naar meniere@stichtinghoormij.nl. Vemeld daarbij je naam en adres, welk boek je het liefst wilt ontvangen en hoe jij aandacht hebt gegeven aan de BAW afgelopen week. Je kunt tot en met vrijdag 29 oktober meedoen. De winnaars krijgen persoonlijk bericht en het boek van hun keuze.

Kijk hier terug op de Balance Awareness week 2017

Publicatiedatum: 25 september 2017