Discussiefora: lezen over en uitwisselen van ervaringen

Hoormij∙NVVS ziet het als een belangrijke taak om mensen de mogelijkheid te bieden met elkaar in contact te komen. Het lezen over de ervaringen van anderen en het uitwisselen van eigen ervaringen, helpt veel mensen om om te gaan met hun slechthorendheid, tinnitus, hyperacusis, duizeligheid en/of evenwichtsaandoening, brughoektumor, TOS of CI. Daarom biedt Hoormij∙NVVS diverse fora.

Algemene discussieforum Hoormij∙NVVS

Wil je ervaringen delen, inspiratie opdoen of discussiëren over slechthorendheid en maatschappelijke kanten van hoorproblemen? Ga dan naar het algemene discussieforum van Hoormij∙NVVS. Aan bod komen onderwerpen als: hoortoestellen, werk, ouders/kinderen, onderwijs en sociale activiteiten.

Tinnitus- en hyperacusisforum

Wil je andere mensen ontmoeten met oorsuizen (tinnitus) of met hyperacusis (overgevoeligheid voor geluiden)? Dan kun je terecht op dit forum waar wordt gesproken over het leven met tinnitus en de ervaringen die men heeft met tinnitus. Een apart gedeelte is ingericht voor mensen met hyperacusis.

Duizeligheid en Evenwicht

Het Ménière Forum is sinds 4 mei 2019 niet meer actief. Voor informatie over Ménière kun je hier terecht. Je kunt ook vragen stellen per mail aan een lid van de Commissie Duizeligheid en Evenwicht via evenwicht@stichtinghoormij.nl. Voor informatie en discussie verwijzen we je graag naar de besloten en onafhankelijke Facebookgroep 'Leven met Meniere'

NEBRUS discussieforum brughoektumor

Meepraten en discussiëren kan via een besloten Facebookgroep opgericht voor mensen met een brughoektumor.

OPCI discussieforum over CI

Heb je een CI of denk je na over Cochleaire Implantatie? Dan kun je ervaringen uitwisselen op dit discussieforum met als onderwerp CI. Dit forum wordt door het Onafhankelijk Platform CI onderhouden. Hoormij∙NVVS participeert in dit platform via onze Commissie CI.

Discussiegroep BAHA/Ponto

Er is een besloten Facebookgroep over BAHA/Ponto.