Steun Hoormij∙NVVS

Doneer of word lid

Slechter horen of te maken hebben met een gehooraandoening kan een strijd zijn. Met jezelf, voor acceptatie. Met mensen in je omgeving, die niet echt door hebben wat je meemaakt. In het gesprek met artsen bij wie je steeds opnieuw moet uitleggen wat de gevolgen zijn van je aandoening. Het zegt niets over jouw kwaliteiten, maar door bijvoorbeeld vermoeidheid, concentratieproblemen of overprikkeling is het wel van invloed op je functioneren. Bij Hoormij∙NVVS begrijpen we dat.

We lossen het niet allemaal voor je op, maar we zetten ons met jou in voor iedereen met gehooraandoeningen. We brengen je in contact met lotgenoten. Je krijgt actuele informatie over aandoeningen, maar ook over de (on)mogelijkheden van hulpmiddelen. Waardoor jij de beste keuze voor jou kunt maken. En wij zetten ons in voor jouw belangen. Hoe? Denk aan het stimuleren van onderzoek, lobby richting vele partijen, het verbeteren van toegankelijkheid van gebouwen en goede integratie op school en werk.

Wij zijn blij met alle vormen van ondersteuning.

Wat bereikt Hoormij∙NVVS?

Hoormij·NVVS biedt betrouwbare informatie, voorlichting, tips en adviezen, behartigt de belangen van mensen met een gehoor- en evenwichtsaandoening en brengt je in contact met lotgenoten. Lees wat Hoormij∙NVVS bereikt.

Ik word lid of donateur
Ik doneer éénmalig