Bestel losse nummers van Hoormij Magazine

Leden van Hoormij∙NVVS ontvangen Hoormij Magazine vier keer per jaar op de mat. Onze magazines besteden aandacht aan onder meer slechthorendheid, tinnitus, hyperacusis en allerlei soorten evenwichtsaandoeningen. Voor het voortbestaan van onze patiëntenorganisatie zien we uiteraard liever dat je lid of donateur wordt, maar we begrijpen het ook als je interesse hebt in één aandoening in het bijzonder. Daarom maken we het mogelijk om - tegen een vergoeding - losse nummers te bestellen.

• 1 nummer € 10,-
  • 2 nummers € 15,-
  • 3 nummers € 20,-
Kosten van meerdere nummers in overleg.

Bestellen

• Stuur een bericht naar info@stichtinghoormij.nl onder vermelding van Bestelling Hoormij Magazine.
  • Geef aan welk nummer je wilt ontvangen en het aantal. Dat kunnen dezelfde zijn of verschillende magazines over een bepaald onderwerp.
  • Vermeld je naam en adresgegevens.
  • Doneer (éénmalig) het bedrag dat bij je bestelling hoort via dit formulier. En kies: Ik doneer éénnmalig een eigen bedrag.
  • Zodra het bedrag erop wordt het magazine verstuurd. Het streven is dat je het magazine binnen een week in huis hebt.

De magazines hebben altijd één hoofdartikel. Daarnaast komen er diverse aandoeningen, ontwikkelingen en onderzoeken aan bod.

Hoofdthema slechthorendheid

Hoormij Magazine 02 - 2019

• Plotsdoof, slechthorendheid, Tinnitus & Hyperacusis,

Hoormij Magazine 04 - 2019

• Hoorprotocol, slechthorendheid, neuritis vestibularis, studies UMC Utrecht

Hoormij Magazine 02 - 2020

• Cholesteatoom, Tinnitus & Hyperacusis, Duizeligheidsklachten

Hoormij Magazine 02 - 2021

• Je bent niet je aandoening, cholesteatoom, DFNA21, BPPD

Hoormij Magazine 04 - 2021

• Leven en werken met gehoorverlies, rouw bij gehoor- en evenwichtsverlies, vestibulaire migraine en vestibulaire paroxysmieën, slechthorend en reizen met de trein

Hoofdthema Tinnitus

Hoormij Magazine 01 - 2019

• Tinnitus - wat als dit is wat het is?, mijn partner heeft oorsuizen, verband tussen roken en gehoorverlies, BCD

Hoormij Magazine 01-2020

• Tinnitus vanaf je 18e, Tinnitus House, mijn partner is slechthorend en heeft tinnitus, omgaan met hyperacusis

Hoormij Magazine 01 - 2021

• Tinnitus in beeld, Jasper (10) hoort spoken en monsters (oorsuizen), veteranen met oorsuizen, erkenning voor vestibulaire migraine

Hoofdthema Duizeligheid en Evenwicht

Hoormij Magazine 03 - 2018

NIET OP VOORRAAD

• Brughoektumor, DFNA9, Werken met een gehooraandoening

Hoormij Magazine 03 - 2019

• Na diagnose Ménière toch brughoektumor, hersenletsel en gehoorschade na ongeluk, DFNA9, ziekte van Ménière en Utermöhlen-prismabril

Hoormij Magazine 03 - 2020

• Drie generaties leven zonder evenwichtsorgaan, evenwichtsproblemen bij kinderen, mijn partner heeft een evenwichtsaandoening, Oorfonds

Hoormij Magazine 03 - 2021

• Leven met PPPD, wat is PPPD, multidisciplinaire behandeling bij duizeligheid en evenwichtsproblematiek, innovaties in de hoorzorg, Leven met slechthorendheid

Vragen of meer informatie?

Neem contact op per mail via info@stichtinghoormij.nl

Vier keer per jaar Hoormij Magazine thuis ontvangen? Word lid!