Hoormij Magazine

Hoormij Magazine is het ledenblad dat je als lid van de bij Stichting Hoormij vier keer per jaar thuis ontvangt. In het magazine staan interviews, reportages, ervaringsverhalen, achtergrondartikelen over medisch-technische ontwikkelingen en informatie over activiteiten en publicaties. Alle doelgroepen van Stichting Hoormij komen aan bod. Wat levert het je op?

Voor leden: download gratis Hoormij Magazine

Ben je lid? Dan heb je ook online toegang tot Hoormij Magazine online. Log in op onze site en ga naar Mijn Hoormij. Klik daar op de gewenste editie. Let op: de artikelen zijn eigendom van Stichting Hoormij en mogen niet zonder toestemming in het openbaar worden verspreid. Ook herplaatsen van de artikelen op je eigen webpagina of social media account is, zonder toestemming, verboden. Bovenstaande artikelen zijn enkel voor leden toegankelijk.

Lezersreacties en artikelen

Heb je een vraag aan de redactie? Stuur dan een mail via redactie@stichtinghoormij.nl. Ook lezersreacties mag je gerust doorsturen, net als een goed idee voor een artikel over bijvoorbeeld slechthorendheid, ondertiteling, tinnitus, toegankelijkheid of een ander onderwerp.

Adverteren in Hoormij Magazine?

Dat kan! Advertenties die echter geen relevante inhoud hebben voor mensen met een hoorprobleem, in strijd zijn met Stichting Hoormij-beleid of afkomstig zijn van audiciens die niet bij een erkende beroepsorganisaties voor audiciens zijn aangesloten worden niet opgenomen. Voor het overige berust de verantwoordelijkheid van de inhoud van geplaatste advertenties uitsluitend bij de adverteerders. Meer informatie over advertenties: anouk@crossmedianederland.com.