Word lid of donateur

Zoek je meer informatie over (omgaan met) een gehoor- en evenwichtsaandoening? Heb je behoefte aan contact met lotgenoten? Of wil je jouw stem laten horen en erop kunnen rekenen dat jouw belangen behartigd worden bij de politiek, zorgverzekeraars en hulpverleningsinstanties? Dan ben je bij Stichting Hoormij aan het juiste adres. Met jouw lidmaatschap of donatie kunnen wij  de positie van mensen met deze problematiek blijven verbeteren.

De voordelen van lidmaatschap

Als lid ontvang je vier keer per jaar Hoormij Magazine. Met jouw contributie steun je de werkzaamheden van Stichting Hoormij. Daarnaast profiteer je van diverse voordelen:

• Je krijgt 25% korting op folders, brochures en andere producten uit de webwinkel
  • Vier keer per jaar het Hoormij Magazine in de brievenbus
  • Vele downloads, zoals PDF's van het magazine en interessante artikelen, zijn enkel voor leden toegankelijk

Word lid of donateur

Verschillende zorgverzekeraars vergoeden het lidmaatschap van organisaties als de NVVS. Wil je weten of jouw zorgverzekering het lidmaatschap van de NVVS (deels) vergoed? Bekijk het overzicht van 2019  en het overzicht van 2020.

Stichting Hoormij/NVVS (Nederlandse Vereniging voor Slechthorenden) is een belangenvereniging voor iedereen met gehoorverlies, oorsuizen (tinnitus), de ziekte van Ménière, hyperacusis (overgevoeligheid voor geluid) een brughoektumor of een cochleair implantaat (CI). Het NVVS-lidmaatschap bedraagt € 32,50 in 2019. Donateur ben je voor € 15,00 per jaar.

Stichting Hoormij is door de Belastingdienst erkend als ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling).
Lid Ieder(in) en NPCF

Stichting Hoormij is lid van Ieder(in) (Netwerk voor mensen met een beperking of chronische ziekte) en van het NPCF (Nederlandse Patienten- en Consumentenfederatie). Dit lidmaatschap is voor verschillende zorgverzekeraars een voorwaarde om je contributie te vergoeden.