Word lid of donateur

Zoek je meer informatie over (omgaan met) een gehooraandoening? Heb je behoefte aan contact met lotgenoten? Of wil je jouw stem laten horen en erop kunnen rekenen dat jouw belangen behartigd worden bij de politiek, zorgverzekeraars en hulpverleningsinstanties? Dan ben je bij Stichting Hoormij aan het juiste adres. Met jouw lidmaatschap of donatie kunnen wij bovendien de positie van mensen met een gehooraandoening of taalontwikkelingsstoornis blijven verbeteren. Word dus vandaag nog lid of donateur van de NVVS of steun ons met een schenking, legaat of gift.

De voordelen van lidmaatschap

Als lid van de NVVS ontvang je vier keer per jaar ons boordevolle magazine. Met jouw contributie steun je de werkzaamheden van Stichting Hoormij. Daarnaast profiteer je van diverse voordelen, waaronder:

• Je krijgt 25% korting op folders, brochures en andere producten uit de webwinkel
  • 4x per jaar het Hoormij Magazine in de brievenbus
  • Vele downloads, zoals PDF's van het magazine en interessante artikelen, zijn enkel voor leden toegankelijk
  • De mogelijkheid om mee te doen met een goede en betaalbare collectieve zorgverzekering

Voor een vast bedrag per jaar kun je donateur worden. Zo steun je ook de werkzaamheden van Stichting Hoormij en ontvang je tweewekelijks onze digitale nieuwsbrief en heb je toegang tot de diverse downloads op de website.

Word lid of donateur

Verschillende zorgverzekeraars vergoeden het lidmaatschap van organisaties als de NVVS. Wil je weten of jouw zorgverzekering het lidmaatschap van de NVVS (deels) vergoed? Bekijk het overzicht van 2019 HIER

Gratis lid worden?

Wil je weten of jouw zorgverzekering het lidmaatschap van de NVVS (deels) vergoed? Bekijk het overzicht dat van toepassing is op 2019.

Lid Ieder(in) en NPCF

Stichting Hoormij is lid van Ieder(in) (Netwerk voor mensen met een beperking of chronische ziekte) en van het NPCF (Nederlandse Patienten- en Consumentenfederatie). Dit lidmaatschap is voor verschillende zorgverzekeraars een voorwaarde om je contributie te vergoeden.

ANBI-erkend

Stichting Hoormij is door de Belastingdienst erkend als ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling).

Lees hier meer over schenken en nalaten