Elke twee weken tips en inspiratie in onze Nieuwsbrief

Binnen en buiten Stichting Hoormij gebeurt heel veel, ook voor jou! Makkelijk en snel op de hoogte blijven van de nieuwste activiteiten van Stichting Hoormij en het laatste nieuws op het gebied van gehooraandoeningen en taalontwikkelingsstoornissen? Meld je dan aan voor de tweewekelijkse nieuwsbrief van Stichting Hoormij. En je krijgt hem gratis in je mailbox. Net als die bijna 20.000 andere abonnees.

Je vindt in onze nieuwsbrief nemen nieuws op over allerlei ontwikkelingen rondom oren en horen, maar ook rondom taal en ontwikkeling van kinderen. Dus nieuws over alle aandoeningen waar Stichting Hoormij voor stáát. Bovendien houden wij je op de hoogte van het reilen en zeilen van onze organisatie.

Kosteloos

De Stichting Hoormij-nieuwsbrief krijg je gratis. Je hoeft alleen maar op de button hiernaast te klikken en een paar gegevens in te voeren. Zodra de eerstvolgende nieuwsbrief wordt uitgegeven, ontvang je deze per mail. Heb je over drie weken nog niets ontvangen, meld het dan even aan ons via het contactformulier. Dan regelen wij het alsnog zo spoedig mogelijk voor je.

Meld je aan voor onze tweewekelijkse nieuwsbrief vol tips en inspiratie!