Word lid of donateur van Hoormij/NVVS

Zoek je meer informatie over (omgaan met) een gehoor- en evenwichtsaandoening? Heb je behoefte aan contact met lotgenoten? Of wil je jouw stem laten horen en erop kunnen rekenen dat jouw belangen behartigd worden bij de politiek, zorgverzekeraars en hulpverleningsinstanties? Dan ben je bij Hoormij/NVVS aan het juiste adres. Met jouw lidmaatschap of donatie kunnen wij de positie van mensen met deze problematiek blijven verbeteren.

Verschillende zorgverzekeraars vergoeden het lidmaatschap van organisaties als de NVVS. Wil je weten of jouw zorgverzekering het lidmaatschap van de NVVS (deels) vergoed? Bekijk het overzicht van 2020.

Als lid ontvang je vier keer per jaar Hoormij Magazine. Met jouw contributie steun je de werkzaamheden van Hoormij/NVVS. Daarnaast profiteer je van diverse voordelen:
  • Vier keer per jaar het Hoormij Magazine in de brievenbus

Hoormij/NVVS (Nederlandse Vereniging voor Slechthorenden) is een belangenvereniging voor iedereen met gehoorverlies, oorsuizen (tinnitus), duizeligheids- en evenwichtsproblematiek, hyperacusis (overgevoeligheid voor geluid) een brughoektumor of een cochleair implantaat (CI). Het NVVS-lidmaatschap bedraagt € 37,50 in 2020. Dit bedrag is overeengekomen in de ALV van 9 november 2019.  Donateur ben je voor € 15,00 per jaar.

Stichting Hoormij is door de Belastingdienst erkend als ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling).

Publicatiedatum: 16 december 2019
Steun ons

Wil je dat we ons kunnen blijven inzetten met informatie, bijeenkomsten en vertegenwoordiging van de belangen van onze doelgroepen? Word dan lid of donateur.

WORD LID OF DONATEUR