Week van het Oorsuizen komt er weer aan!

Kranten, televisieprogramma’s, radio-uitzendingen, websites…. Er was in de media volop aandacht voor de Week van het Oorsuizen met thema 'Oorsuizen; er is hulp' in februari van dit jaar. Bovendien waren de 400 beschikbare plaatsen bij de Stichting Hoormij-informatiebijeenkomst over oorsuizen (tinnitus) in no time ‘uitverkocht’! Bij onze verdere activiteiten dit jaar merkten we dat er nog altijd veel behoefte is aan informatie over oorsuizen. Onze Vraagbaak wordt veel geraadpleegd, onze informatiebijeenkomsten goed bezocht en onze Commissie Tinnitus & Hyperacusis beantwoordt allerlei vragen. Reden genoeg om ook in 2016 weer een Week van het Oorsuizen te organiseren! Help jij ook weer mee om te zorgen dat alle belangrijke informatie en tips rondom tinnitus zo veel mogelijk verspreid wordt?

We informeerden tijdens de Week van het Oorsuizen volop over de beschikbare hulpverlening voor mensen met tinnitus. Maar er is nog veel andere belangrijke informatie rondom tinnitus die aandacht moet krijgen! Net als tijdens de eerste editie, zullen we ook nu weer het voetspoor volgen van de British Tinnitus Association, die al jaren een Tinnitus Awareness Week organiseert. De internationale samenwerking zullen we in 2016 nog meer opzoeken om zo onze boodschap kracht bij te zetten! Zo zal de American Tinnitus Association ook met ons optrekken. Zowel in Nederland, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten is het dan van 8-14 februari 2016 Week van het Oorsuizen! Doe jij ook weer mee?

Het thema van onze campagne maken we later bekend. Volg ons via @tinnitus_nl om op de hoogte te blijven of schrijf je in voor de digitale nieuwsbrief van Stichting Hoormij.
Wil je nu al iets kwijt over de Week van het Oorsuizen 2016 of heb je suggesties voor deze themaweek, laat het ons weten via redactie@stichtinghoormij.nl.

Publicatiedatum: 13 november 2015