Visitatie AMC Amsterdam, ervaringen van CI-dragers en deelnemers gezocht

De CI teams in Nederland hebben gezamenlijk afspraken gemaakt om goede CI zorg te leveren. De afspraken zijn vastgelegd in criteria. Om te kijken of de ziekenhuizen werken volgens die criteria worden visitaties uitgevoerd.

Een speciaal team van deskundigen van andere CI centra gaat dan op bezoek bij een CI-team om te kijken of ze op de afgesproken manier werken. Door deze onderlinge controle uit te voeren, wordt de kwaliteit van de CI-zorg zoveel mogelijk gegarandeerd.

OPCI maakt ook deel uit van deze visitaties. OPCI wordt uitgenodigd om tijdens die dag aan te geven wat de CI-gebruikers van het CI-team vinden. Dat doen we niet alleen, maar dat doen we graag samen met u. Samen met een paar CI-gebruikers zal OPCI tijdens deze bijeenkomst aangeven wat goed gaat in de CI-zorg, waar mensen tegenaan lopen, wat aandachtspunten zijn, etc.

Visitatie CI-team AMC Amsterdam
Binnenkort wordt het CI team AMC Amsterdam gevisiteerd. OPCI zoekt hiervoor ervaringen van CI-gebruikers. Bent u in AMC Amsterdam geïmplanteerd en loopt u nog steeds in AMC Amsterdam voor het nazorgtraject? Dan zijn we benieuwd naar uw ervaring.

Ervaringen delen
Wilt u uw ervaringen delen, stuur ons dan een e-mail. Geef in uw mail duidelijk aan wat u belangrijk vindt dat tijdens deze visitatiebijeenkomst besproken wordt: wat vindt u goed aan het CI team en wat kan beter? Let daarbij bijvoorbeeld op: bereikbaarheid, klantvriendelijkheid, informatievoorziening, kennis en kunde van de professionals, etc.

Meedoen met visitatie
We zoeken ook drie mensen die aanwezig willen zijn bij de visitatie. De visitatie vindt plaats op 7 september 2015 en duurt een half uur. Een uur van tevoren spreken we af om kennis te maken en de visitatie voor te bereiden. Wilt u ook bij de visitatie aanwezig zijn? Maak dat dan ook kenbaar in uw e-mail. OPCI is ervan overtuigd dat deelname aan deze visitaties de CI-zorg van de verschillende teams zal verbeteren. We hopen dan ook dat u daaraan mee wilt werken.

Procedure
OPCI zal een selectie maken uit de mensen die zich aanmelden. U ontvangt van ons gedetailleerde gegevens rondom de visitatiebijeenkomst. OPCI zal uw reiskosten vergoeden. Wilt u niet aanwezig zijn tijdens de visitatiebijeenkomst, maar wilt u wel uw ervaringen met ons delen, dan stellen we dat ook zeer op prijs. Ook dan kunt u mailen aan: info@remove-this.opciweb.nl

Kijk hier voor meer informatie.

Publicatiedatum: 27 augustus 2015