Vereniging voor jongeren met spraak- taalproblemen opgericht: SpraakSaam

Het landelijke SpraakSaam-evenement voor jongeren met een taalontwikkelingsstoornis TOS (ESM) van 12-30 jaar was bij velen al bekend, maar nu kunnen deze jongeren zich ook aanmelden als lid van hun eigen vereniging. SpraakSaam is op 15 januari 2014 officieel opgericht als zelfstandige vereniging voor en door jongeren met TOS. Meer informatie is te vinden op www.spraaksaam.com.

SpraakSaam organiseert bijeenkomsten voor lotgenoten- en bondgenotencontact, voorlichtingen, lezingen, gastlessen en presentaties over TOS en SpraakSaam. Ervaringen delen en samen sterker worden staat centraal binnen de vereniging.

Op zaterdag 1 februari 2014 worden er door SpraakSaam 4 regionale bijeenkomsten georganiseerd: in Amsterdam, Rotterdam, Goes en Arnhem. Elke bijeenkomst heeft een eigen programma. Je leest er meer over door op de betreffende plaats te klikken. Ook ouders zijn welkom.

Belangstelling? Vragen? Meedoen? Wil je je opgeven voor een regionale bijeenkomst? Wil je meer weten over SpraakSaam? Wil je lid worden? Stuur dan een mailtje naar info.spraaksaam@gmail.com

Publicatiedatum: 27 januari 2014