Streukens Hooroplossingen en NVVS werken samen aan ledenwerving

Audicienbedrijf Streukens Hooroplossingen gaat zich in zijn vijftien vestigingen in Limburg actief inzetten voor het werven van leden voor de NVVS.

Streukens sluit daarmee aan bij de samenwerking die de NVVS heeft met de audiciens van HoorProfs en met zorginstanties zoals GGMD en de Audiologische Centra’s van Auris, NSDSK en Pento. Streukens biedt zijn klanten een introductiekorting aan op het NVVS-lidmaatschap. De audiciens van Streukens zien een grote meerwaarde in een vereniging als de NVVS, vanwege onze wegwijsfunctie, onze praktische tips en onze belangenbehartiging. Vandaar dat zij het NVVS-lidmaatschap gaan promoten onder hun klanten.

Eenzelfde actie door een ander audicienbedrijf, Rietberg Hoorzorg in Ede, leverde in enkele maanden tijd al tientallen nieuwe leden op. NVVS-directeur Joop Beelen: “We zijn er blij mee als audiciens meewerken aan onze naamsbekendheid en aan een grotere en sterkere NVVS.”

Foto: V. l.n.r.: Joop Beelen, directeur NVVS, Sjef Streukens, Conny Polleunis en Peter Reiters van Streukens Hooroplossingen. (foto: Henk Helwig)

Publicatiedatum: 20 augustus 2012