Stichting Hoormij zoekt een Contentmarketeer

Wil jij dagelijks het verschil maken voor mensen met een hooraandoening of taalontwikkelingstoormis (tos)? Breng jij onze visie tot leven en neem jij het op voor mensen met onder andere tinnitus (oorsuizen), slechthorendheid, de ziekte van Ménière? Solliciteer dan op onze vacature voor een Contentmarketeer.

Als Contentmarketeer verhoog je de kwaliteit van leven van onze achterban door een binding met hen aan te gaan en via voorlichting in te spelen op hun behoeften. Je voelt exact aan wat er speelt in de audiologische en medische wereld en vertaalt dat naar content voor de website, social media, het magazine Hoormij en andere marketingkanalen. Daarbij betrek je de achterban bij onze belangenbehartiging en durf je op gezette tijden een bijdrage aan hen te vragen.

Gedreven Marketingteam

Je werkt met een gedreven marketingteam. Een gezonde mix van junior, medior en senior collega’s. Je kunt jezelf zijn: jouw eigen ideeën en kennis van marketing krijgen alle kans om in de praktijk te worden toegepast. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en inspireert anderen met je ervaring.

Kenmerkend aan jou als Contentmarketeer

• Je hebt ervaring met CMS, SEA en SEO.
  • Je hebt ervaring met content mapping, story telling, eindredactie en content kalenders.
  • Je legt makkelijk verbinding tussen interne en externe stakeholders.
  • Je hebt affiniteit met goede doelen en/of patiëntenverenigingen.
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt een afgeronde HBO of WO studie Media, Informatie en Communicatie (MIC).

Hoe ziet je dag eruit als Contentmarketeer?

Geen dag is hetzelfde, want daarvoor is je werk te divers. Wat meteen opvalt is de informele sfeer die er bij Stichting Hoormij heerst. Als Contentmarketeer maak je deel uit van een net opgericht fonds-wervend team. Jouw belangrijkste taak is om onze visie zowel online als offline op een creatieve manier bij onze doelgroep te laten landen. Je bent continu op zoek naar oplossingen en nieuwe invalshoeken om content te creëren dat aansluit op de behoefte van onze gebruikers. Daarnaast doe je mee aan verschillende nieuwe projecten. Ook lever je input voor het communicatie- en bindingsbeleid. Je houdt van een gezonde balans tussen werk en privé, dus zorg je voor een strakke planning.

Je krijgt:

• Een goed salaris - schaal 8 van de cao Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening (€ 2.942,- tot € 3.553,-) -, een individueel keuzebudget en deelname aan onze collectieve ziektekostenverzekering.
  • Een werkplek naast station Houten – minimaal 4 dagen per week.
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen.
  • Een deskundig, bevlogen team en een prettige werksfeer.
Daarnaast bieden we iets wat niet in geld uit te drukken is: projecten met maatschappelijke impact!

Solliciteer nu!

Ben jij de Contentmarketeer die we zoeken? We vertellen je graag nog meer over de vacature en mogelijkheden die we bieden. Stuur je cv met motivatie voor 15 januari 2018 naar Hetty van Hemme of neem (vanaf 8 januari) telefonisch contact op: 030-6354003.
Publicatiedatum: 03 januari 2018