Stichting Hoormij lanceert nieuwe webshop

Alle Stichting Hoormij-producten zijn voortaan opgenomen in de webshop van Hearingcare. Als lid ontvang je nu niet alleen de vertrouwde 25% korting op onze Hoormij-producten, maar ook nog eens 5% korting op alle Hearingcare producten zoals trilwekkers en hoortoestelbatterijen. Bovendien zijn er regelmatig acties. Ter introductie van de webshop is dat dit keer 10% korting op diverse schoonmaaksets voor hoortoestellen en gehoorbeschermers.

Onze huidige webshop was aan vernieuwing toe. Bovendien wilden wij het aanbod aan producten verbreden. Ook willen we de weg openzetten naar nog meer producten. Aangezien ons onafhankelijke karakter een groot goed is, zijn we op zoek gegaan naar een partner die meerdere merken kan aanbieden. Die vonden we Hearingcare.

Korting, maar ook vergoedingen

Niet alleen verleent Hearingcare standaard 5% korting aan de leden van de verenigingen die vallen onder Stichting Hoormij, ook hebben zij een samenwerking met HearSolutions en Hoorexpert. Hierdoor kunnen zij aanvragen bij verzekeraars verzorgen voor hoorhulpmiddelen die eventueel vanuit de zorgverzekering worden vergoed. Denk hierbij aan soloapparatuur of ringleidingen. Op de site zie je duidelijk om welke producten dit gaat en aan welke voorwaarden je volgens jouw verzekeraar moet voldoen.

10% korting op schoonmaaksets!

Tot 1 november! Speciaal voor leden NVVS, SH-jong en FOSS

Set voor hoortoestel achter het oor AHO met oorstukjes op maat

Set voor hoortoestel in het oor IHO (en hoortoestellen achter het oor maar met luidspreker in het oor)

Set voor gehoorbeschermers

- reinigingsfoam
- blaasbalg

van € 85,- voor € 76,50 van € 70,- voor € 63,-  van € 32,50 voor €29,25

Ga naar de webshop en bestel vandaag nog jouw set met korting!

Publicatiedatum: 17 september 2018