Stichting Hoormij aanwezig op Liever Thuis Beurs van 22 tot 24 november in Eindhoven

Liever thuis! is de grootste beurs in Nederland op het gebied van comfortabel en slim wonen tot op hoge leeftijd. Al voor het zesde jaar op rij kunnen bezoekers zich informeren, producten uitproberen, direct in gesprek gaan met vele adviseurs, inspiratie opdoen en beleven hoe je je kunt voorbereiden op een toekomst waarin je de eigen regie en zelfstandigheid kunt behouden. Ook dit jaar is stichting Hoormij aanwezig om iedereen die geïnteresseerd is in slechthorendheid voorlichting en advies te verschaffen. Bezoek onze stand tijdens de liever thuis! beurs op 22, 23 en 24 november 2018 in het Beursgebouw Eindhoven.

Helaas kun je niet alles bepalen over de manier waarop je ouder wordt. Maar daarom is het des te belangrijker om zelf tijdig in te spelen op de factoren die je wel kunt beïnvloeden. Zo kun je extra op je gezondheid letten, oplossingen voor je ongemakken gebruiken en zorgen voor een veilige woon- en leefomgeving. Als je wacht tot je het echt ‘nodig’ hebt is het vaak te laat. Door tijdig op je veranderende behoeftes in te spelen en waar nodig voor ondersteuning te zorgen kun je juist actief van het leven blijven genieten.

Alle facetten van het leven

Maar weten we nog wel wat genieten is? Hoe kunnen we nu echt het maximale uit het leven halen? En hoe zorgen we ervoor dat we het ook in de toekomst zo comfortabel mogelijk kunnen leven? Dat alles kun je beleven tijdens de vernieuwde versie van liever thuis! die dit jaar zal plaatsvinden onder de vlag van +Genieten. Aan de hand van de thema’s leef! en liever thuis! worden hier alle facetten belicht om optimaal van het leven te kunnen (blijven) genieten.

Voor nu én later!

Als onderdeel van +Genieten blijft liever thuis! gericht ingaan op het veilig, comfortabel en plezierig wonen en leven. Bezoekers krijgen antwoord op vragen als: hoe blijf ik gezond en vitaal? Hoe ga ik alles financieel regelen? Welke aanpassingen kan ik aan de woning doen, en welke rol speelt techniek daarin? Hoe blijf ik mijn dagelijkse dingen, zoals het huishouden, doen? Zo’n 150 verschillende exposanten bieden praktische producten en diensten aan waar je zowel nu als in de toekomst plezier van hebt. Of je nu komt kijken voor jezelf, je ouders, vrienden of juist vanuit een professioneel oogpunt de beurs bezoekt. De deelnemers staan voor je klaar met een uitgebreid advies afgestemd op jouw situatie.

Datum: donderdag 22 t/m zaterdag 24 november 2018
Locatie: Beursgebouw Eindhoven, Lardinoisstraat 8, Eindhoven