Sponsoring Stichting Signaalhond via 4Daagse van Nijmegen

Een signaalhond maakt het leven van mensen met een auditieve beperking prettiger en veiliger. Deze hulphonden attenderen hun baas op belangrijke geluiden om hem vervolgens naar de geluidsbron te brengen. Stichting Signaalhond Nederland helpt slechthorenden en doven hun eigen hond op te leiden tot signaalhond. De wereld wordt groter en contacten worden sneller gelegd. Anke Kley, NVVS-vrijwilliger, is enorm blij met haar signaalhond Doerak.

Daarom is ze dit jaar sponsorloper voor Stichting Signaalhond. Zij hoopt op veel sponsors, omdat Stichting Signaalhond geen subsidie krijgt en volledig afhankelijk is van vrijwillige bijdragen en donatie. Uw bijdrage is van harte welkom.

Sponsort u Anke Kley? Klik dan op deze  link.

De penningmeester van Stichting Signaalhond, Martin de Jong, loopt ook mee! Wil je hem steunen,  Klik dan op deze link en sponsor hem.

Wees er snel bij! Er is een donateur die beloofd heeft alle sponsorbedragen voor Anke en Martin die in april 2015 binnenkomen te verdubbelen. Jouw sponsorbijdrage is dus voor hen het dubbele waard. Wellicht kom je in aanmerking voor een belastingkorting, omdat Stichting Signaalhond een ANBI-status heeft en de sponsorbijdragen daarom door de Belastingdienst als gift worden gezien.

Publicatiedatum: 09 april 2015