Slechthorend en op zoek naar een baan?

De stichting CAP100 maakt zich sterk om de arbeidsmarkt toegankelijker te maken voor mensen met een lichamelijke beperking. CAP100 brengt kandidaten en het bedrijfsleven met elkaar in contact. Nieuwe kandidaten, bijvoorbeeld mensen met hoorproblemen, die op zoek zijn naar werk kunnen zich aanmelden.

De stichting motiveert haar kandidaten om vanuit hun kracht en talent te denken en te werken. Ook empowert en enthousiasmeert de stichting het bedrijfsleven om talenten met een lichamelijke handicap in dienst te nemen en maakt zich sterk voor positieve beeldvorming. CAP100 is een stichting zonder winstoogmerk, geïnitieerd door de Lucille Werner Foundation.

Netwerk
De stichting werkt samen met tien toonaangevende bedrijven en hun netwerk: ABN Amro, Albert Heijn, Capgemini, IBM, KPN, Philips, PwC, Randstad, Sligro Food Group en Schiphol Group. Ben jij een doorzetter en op zoek naar werk? Weet je niet waar je moet beginnen of blijft de juiste deur voor jou nog gesloten? Meld je aan en maak gebruik van het netwerk van CAP100 en hun faciliteiten. “Wij bieden de mogelijkheid, jij grijpt de kans, dat is het idee”, aldus de stichting.

Interesse
Iets voor jou als slechthorende? Kijk voor meer informatie en inschrijven op www.CAP100.nl of mail je cv en motivatie naar  Karin van der Haar of Esther Sleegers. Voor meer informatie kun je ook contact opnemen met NVVS-vrijwilliger Onno Weusthof. Hij  is ambassadeur van CAP100.

Publicatiedatum: 03 mei 2012