Rondleiding met schrijftolk (velowalk) in het Amsterdam Museum

Ben je slechthorend en wil je graag meer te weten komen over de stad Amsterdam? Kom dan naar de eerste Velowalk in het Amsterdam Museum speciaal voor slechthorenden. Met ondersteuning van een schrijftolk brengt de museumdocent de geschiedenis van de stad tot leven. De eerste gratis rondleiding vindt plaats op zondag 12 november van 14.00 tot 15.30u.

Je vrienden, familie en begeleiders zijn natuurlijk ook van harte welkom. Per rondleiding kunnen maximaal 15 mensen mee. Reserveren is gewenst. Dit kan door te mailen naar activiteiten@amsterdammuseum.nl of te bellen naar 020-5231822.

Audiotour op schrift

Het Amsterdam Museum vertelt het verhaal van de stad, over toen, nu en straks. Mede dankzij de testgroep slechthorenden, waar ook Stichting Hoormij aan deelnam,  is de audiotour van DNA Amsterdam nu ook op schrift verkrijgbaar. Download hem hier of vraag ernaar bij de kassa.

Rondleidingen op maat

Kan je om diverse (gezondheids)redenen moeilijk mee in de gebruikelijke dagelijkse bezoekersstroom en heb je wat meer tijd, ruimte of begeleiding nodig tijdens een rondleiding? Bespreek de mogelijkheden met de afdeling boekingen: boekingen@amsterdammuseum.nl of via 020-5231 730 (ma t/m vrij 13.00-17.00 uur).
Publicatiedatum: 27 oktober 2017