Reëlle schrijft over het NVVS-project Ervaringskennis

Reëlle ondersteunt overheden, zorginstellingen en re-integratiepartijen bij het communiceren over zorg en re-integratie. Reëlle besteedde op haar website onlangs aandacht aan het project Ervaringskennis van de NVVS door een artikel te plaatsen naar aanleiding van de sessies ‘Werken met een hooraandoening’.

‘Beperkingen en/of ziektes brengen vaak problemen met zich mee. Voor wie de beperking heeft, maar ook voor zijn of haar (werk)omgeving. Er is gelukkig steeds meer aandacht voor deze problemen, bijvoorbeeld in bijeenkomsten waar ervaringsdeskundigen tips uitwisselen met elkaar. Ook de Nederlandse Vereniging voor Slechthorenden (NVVS) organiseert zulke bijeenkomsten in het kader van het project Ervaringskennis.’, zo is te lezen op de site van Reëlle.

Reëlle’s Paul was als ervaringsdeskundige aanwezig bij de tweede bijeenkomst rond Werken met een hooraandoening. Hij is erg enthousiast over de tips die hij tijdens deze bijeenkomst kreeg en roept de lezers van de website van Reëlle op om ook hun tips te delen.

Lees hier het complete artikel op website van Reëlle.

Publicatiedatum: 15 juni 2012