Oproep: ervaringsverhalen Cochleair Implantaat (CI)

OPCI behartigt de belangen, geeft voorlichting en draagt zorg voor lotgenotencontact voor mensen met een cochleair implantaat en voor mensen die een cochleair implantaat overwegenVoor de site is OPCI op zoek naar ervaringsverhalen van mensen die (onlangs) een CI hebben gekregen of bezig zijn met de vooronderzoeken. Alle verhalen zijn welkom; positief, maar ook negatief. Vind je het eng? Ben je ongerust of twijfel je? Of kun je juist niet wachten tot de operatie zal plaatsvinden? Valt het hebben van een CI je tegen of ben je super enthousiast?

(H)erkenning voor anderen betekent veel

Het belangrijk om ervaringsverhalen bekendheid te geven. Die ander zal er veel in herkennen. Dat geeft steun, informatie en draagt bij aan het gevoel dat ze niet alleen zijn. Je hoeft niet perfect te kunnen schrijven en ook spelfouten zijn geen probleem. De redacteuren van OPCI willen je verhaal graag redigeren. Ook verhalen van (ouders van) kinderen zijn van harte welkom. Dus pak je laptop of kruip achter de computer en mail je verhaal naar de redactie van OPCI via redactieopci@outlook.com  Ze kijken uit naar je verhaal!

NB: De redactie van OPCI bepaalt welke ervaringsverhalen uiteindelijk op de website gepubliceerd worden. Tevens behoudt de redactie het recht om verhalen in te korten of te redigeren. De inzender  van het verhaal krijgt hierover bericht.

Bron: OPCI

Publicatiedatum: 01 november 2018