OPCI start met huiskamerbijeenkomsten door en voor (aanstaande) CI-gebruikers

Op veler verzoek start OPCI (Onafhankelijk Platform CI, waarin ook de NVVS is vertegenwoordigd) met kleinschalige huiskamerbijeenkomsten. Deze bijeenkomsten worden georganiseerd door en voor (aanstaande) CI-gebruikers, hun familieleden en andere belangstellenden. De eerste bijeenkomst vindt op 23 maart plaats in Woerden.

In verschillende regio's in Nederland begint OPCI  met het organiseren van deze informele en gezellige huiskamerbijeenkomsten. Belangstellenden komen samen in de huiskamer van een van de deelnemende gastadressen. Onder het genot van een kopje koffie of thee is er alle ruimte om vragen te stellen, CI ervaringen te delen en informatie te verzamelen. Er is voldoende informatiemateriaal van de diverse CI leveranciers. Een schrijftolk is aanwezig.

Interesse?
Wilt u wel eens kennismaken met mensen met een cochleair implantaat (CI) in uw regio? Heeft u vragen over het gebruik van uw CI of andere hoorhulpmiddelen? Overweegt u een CI en wilt u er wel eens wat meer over weten? Dan zijn deze huiskamerbijeenkomsten wellicht iets voor u.
Wilt u een huiskamerbijeenkomst bijwonen? Dan kunt u zich aanmelden via hennie.epping@opciweb.nl. Er kunnen maximaal 6 à 7 deelnemers mee doen per keer. Na aanmelding ontvangt u een bevestiging van uw inschrijving, het adres en een routebeschrijving. De huiskamerbijeenkomst begint om 19.30 en duurt tot 21.30 uur

Huiskamer beschikbaar?
Vindt u het leuk om mee te helpen met het organiseren van deze bijeenkomsten en wilt u uw huiskamer beschikbaar stellen? Laat het ons dan ook weten. Wij zijn nog op zoek naar een aantal huiskamers. Wilt u dan in uw mail aangeven dat u uw huiskamer beschikbaar wilt stellen en hoeveel gasten u maximaal kunt ontvangen.

Vragen?
Misschien wilt u eerst nog meer weten? Voor vragen mail ons op het volgende mailadres: henk.vanrees@opciweb.nl.

Publicatiedatum: 17 maart 2015