Oorsuizen, je bent niet alleen: informatieavond over tinnitus in Zoetermeer

Stichting Hoormij/Regio Den Haag, organiseert op woensdag 9 mei een informatieavond over tinnitus. Tijdens het programma komen de oorzaken, behandelmethoden en ervaringen met tinnitus aan bod. Er is volop gelegenheid tot het stellen van vragen en er is ruimte voor lotgenotencontact. Deze avond is bedoeld voor mensen met tinnitusklachten, hun partners en andere geïnteresseerden.

24 uur per dag een constante piep, suis, fluit of ander geluid in je oor? Je bent niet alleen. In Nederland land hebben ruim 1 miljoen mensen een vorm van tinnitus. Dat aantal neemt de laatste jaren toe, vooral onder jongeren. Het voortdurende geluid kan er in een hele lichte vorm zijn, maar ook allesoverheersend. Daarom organiseert Stichting Hoormij, Regio Den Haag, op woensdag 9 mei een informatieavond over tinnitus.

Sprekers:

Peter Krauweel, ervaringsdeskundige Stichting Hoormij
Joan van Baarle, auteur van het boek Gevangen in geluid
Avondvoorzitter: Willem Dekker, Belangenbehartiging slechthorenden Stichting Hoormij

Praktische info

Een schrijftolk is aanwezig. Ringleiding wordt speciaal voor deze avond tijdelijk aangelegd.
Leden van de bij Stichting Hoormij aangesloten verenigingen (FOSS, SH-Jong en NVVS) hebben gratis toegang. Niet-leden betalen € 5 entree.

Locatie: ’t Centrum, Frans Halsstraat 1, 2712 JS Zoetermeer
Tijd: 19.25-21.30 uur, inloop vanaf 19.00 uur