NVVS in top 10 van patiëntenorganisaties op social media

PGOsupport publiceerde onlangs een top 10 van patiëntenorganisaties op social media. Ons Twitteraccount @NVVS_ staat daarin op de negende plaats! De top 10 is gebaseerd op de Klout-scores van de organisaties. De Klout-score geeft aan hoe actief en invloedrijk de organisaties zijn op Twitter en op Facebook. Het draait allemaal om interactie met de achterban; iets dat we bij de NVVS ook erg belangrijk vinden!

De top 10 notering geeft aan dat NVVS kan rekenen op een actieve achterban die ook via social media onze berichten verspreidt en er daardoor mede voor zorgt dat steeds meer mensen met een hoorprobleem van informatie worden voorzien. We ontvangen regelmatig reacties op onze berichten op social media en daar zijn we erg blij mee. We horen graag hoe u over diverse 'hoorzaken' denkt en wat u allemaal beleeft rondom slechthorendheid, tinnitus enzovoorts. Dus blijf dat vooral met ons (en anderen) delen!

En nu: op naar de nr. 1! En we zijn ook op weg naar onze 1000ste Twitter-volger en de 500 Facebook-likes! Helpt u mee? Ga naar www.twitter.com/NVVS_  en www.facebook.com/nvvs.nl

Publicatiedatum: 29 november 2013
nog geen reactiesPlaats reactie