NVVS bedankt stemmers voor waardering NVVS-vrijwilligerswerk

De NVVS was in de race voor de vrijwilligersprijs 2013. We ontvingen veel stemmen en dus waardering voor onze vrijwilligers en het werk dat zij doen. Helaas was dat niet voldoende om genomineerd te worden voor de ‘Meer dan handen’-vrijwilligersprijs 2013.

De NVVS heeft zich aangemeld voor de ‘Meer dan handen’ vrijwilligersprijs om onze vrijwilligers en het werk dat zij doen in het zonnetje te zetten. NVVS hoopte genomineerd te worden om zo kans te maken op de prijs van €5.000, die we weer zouden kunnen investeren in onze vrijwilligers. De NVVS-vrijwilligers geven informatie, met herkenning, tips en adviezen via informatiebijeenkomsten, website, internetforums, sociale media en lotgenotensessies. Sterker nog: zij zetten hun eigen ervaring in om anderen te bemoedigen, de weg te wijzen en hun kwaliteit van leven te bevorderen. Vrijwilligerswerk dat dus voor al die mensen met een hoorprobleem van groot belang is!

De NVVS dankt alle vrijwilligers voor hun inzet en wil iedereen bedanken die op ons gestemd heeft! Er was een recordaantal van 423 inzendingen waaruit 24 projecten zijn genomineerd in 4 categorieën. Bekijk hier wie er genomineerd zijn.

Wilt u zich ook als vrijwilliger inzetten voor de NVVS? Neem dan contact op met Jeanette Noordhof via j.noorhof@nvvs.nl.

Publicatiedatum: 04 november 2013