Nog een kleine week om petitie ‘Ik hoor je niet’ te ondersteunen: doe mee!

De petitie ‘Ik hoor je niet!’ van Stichting Hoormij en Holland Media Combinatie over storend achtergrondgeluid op radio en tv is inmiddels ruim 13.000 keer ondertekend. De mogelijkheid om te tekenen blijft tot 19 april open staan. Dan bieden we de handtekeningen aan aan de vertegenwoordigers van de publieke en commerciële omroepen in Nederland.

De meeste handtekeningen kwamen via deze site binnen. Op brief- en ansichtkaarten en petitielijsten kregen we meer dan duizend handtekeningen binnen. Hartelijk dank daarvoor. Heb je de petitie nog niet ondertekend? Ga dan snel naar www.petities24.com/_ik_hoor_je_niet. Daar zijn ook de bijna vierduizend commentaren van ondertekenaars na te lezen.

Op dinsdag 19 april bieden we namens de ombudsredactie van de kranten van uitgever Holland Media Combinatie en Stichting Hoormij de handtekeningen aan aan de vertegenwoordigers van de publieke en commerciële omroepen in Nederland. We zullen er op aandringen dat ze iets met de boodschap van ruim dertienduizend handtekeningen doen.

De actie heeft aandacht gekregen in de eigen kranten, op vele radiozenders, in tijdschriften en talloze websites. De voortgang van de actie is te volgen via de speciale actiewebsite www.petitie-ikhoorjeniet.nl.

Publicatiedatum: 13 april 2016