Nieuwe editie HOREN Magazine!

In de lente zijn mensen vaak goedgemutst en vol energie en inspiratie, niet in de laatste plaats met dank aan het lekkere weer. Daarom in deze HOREN ook een inspirerend verhaal over dromen najagen ondanks een slecht gehoor en over leren muziek maken en luisteren als je een cochleair implantaat hebt. Ook wordt in deze editie een tipje van de sluier gelicht rondom de huisstijl van de federatie van NVVS, SH-Jong en FOSS: Stichting Hoormij.

Verder leest u een nieuw deel in de serie over behandeling van tinnitus bij audiologische centra en gaan we dieper in op horen via beengeleiding, voor als een 'gewoon' hoortoestel niet kan of niet werkt. En heeft u al eens gehoord van vestibulaire migraine? Een aandoening die veel overeenkomsten, maar ook veel verschillen heeft met de ziekte van Ménière.

Dit en veel meer leest u vanaf 21 april in de nieuwe editie van HOREN Magazine. NVVS-leden kunnen vanaf die datum de artikelen ook downloaden via www.nvvs.nl/horenmagazine.

Publicatiedatum: 14 april 2015