Nieuw jaar, nieuwe HOREN vol met nieuwe ontwikkelingen

We zijn weer een nieuw jaar begonnen. Ook in 2014 zijn er weer nieuwe ontwikkelingen rondom hoorproblemen. De NVVS brengt u op de hoogte. In de nieuwste HOREN Magazine leest u onder andere over onderzoeken naar een nieuwe behandelmethode bij tinnitus (onderdrukken van tinnitus met een CI), over jezelf opnieuw uitvinden (interview met de slechthorende Corné die zijn landbouwbedrijf ombouwde tot een kinderspeelparadijs), nieuwe NVVS-projecten, nieuws over Ménière, CI en nog veel meer!

Lezen dus, de nieuwe HOREN, voor al dat nieuws! Maar ook voor vertrouwde onderwerpen zoals het werk van onze vrijwilligers, het Nationale Hooronderzoek (dat al acht jaar loopt en steeds weer interessante resultaten geeft) en de voortgang van het project Ervaringskennis.

NVVS-leden ontvangen HOREN op 14 februari in de brievenbus en kunnen vanaf die datum ook online de artikelen bekijken via www.nvvs.nl/horenmagazine. Nog geen lid? Klik hier.
Publicatiedatum: 11 februari 2014