Nationale vrijwilligersdag: dank aan al onze vrijwiligers

Het is vandaag, 7 december, Nationale Vrijwiligersdag. Een mooi moment om stil te staan bij het vele werk dat de vrijwilligers van Stichting Hoormij verzetten. Zij zorgen ervoor dat wij zoveel mensen in Nederland met een gehooraandoening of taalontwikkelingsstoornis (tos) kunnen helpen. Dat doen ze op allerlei manieren: lezingen geven, voorlichten tijdens inloopuren, begeleiden van lotgenotencontact, opkomen voor de belangen, modereren van het forum, noem maar op. Hulde aan de vrijwilligers!

Binnen Stichting Hoormij bestaat een grote diversiteit aan vrijwilligerswerkzaamheden. Benieuwd naar ervaringen van andere vrijwilligers? Lees dan het artikel over vrijwilligers in Hoormij magazine 4. Wil jij ook deel uitmaken van een team met mensen die precies begrijpen wat je doormaakt met je hooraandoening en daardoor ook rekening houden met jouw situatie? Wil je ook andere mensen met een gehooraandoening of tos verder helpen? Of wil je jezelf verder ontwikkelen en ontplooien? Kijk hier voor meer informatie en voor het inschrijfformulier of neem contact op met jeanette.noordhof@stichtinghoormij.nl

Publicatiedatum: 06 december 2016