Ménière heb je niet alleen: samen leven met de ziekte van Ménière

Een aandoening als de Ziekte van Ménière of een brughoektumor heb je nooit alleen. Jouw duizeligheidsklachten, evenwichtsproblemen, slechthorendheid of tinnitus hebben ook invloed op de mensen om je heen. Het is dus van groot belang er ook samen een weg in te vinden.

Paula Hijne en haar man Roel laten  zien dat je samen heel veel kunt bereiken en dat de aandoening je zelfs nog dichter bij elkaar kan brengen. Lees hier hun verhaal. Dit artikel stond eerder in Hoormij Magazine, dat al onze leden vier keer per jaar krijgen. Tijdens deze Balance Awareness Week delen we het graag met alle bezoekers van onze site.

Boek

Paula schreef op basis van haar eigen ervaringen en haar werkpraktijk ook het boekMénière in Balans, met veel waardevolle tips. Je kunt het  bestellen via onze webshop, waar je nog meer goede boeken vindt over leven met Ménière. Snel meer informatie en tips lezen? Klik dan hier.

Heb je interesse in meer artikelen over Ménière, brughoektumor, tinnitus en slechthorendheid? Word dan lid en je krijgt vier keer jaar gratis het Hoormij Magazine thuisgestuurd.

Publicatiedatum: 14 september 2016