Margriet komt met dossier over slechthorendheid

De trouwe lezeressen van het vrouwenblad Margriet hebben het vast al gezien; deze week komt het blad met een dossier over slechthorendheid. Een kno-arts en audicien komen aan het woord, net als een moeder van een slechthorende dochter en onze eigen vrijwilliger en ervaringsdeskundige Angelien Jacobs die vertelt over otosclerose en de impact van gehoorverlies op haar leven. Margriet ligt deze week nog in de winkel, dus wees er snel bij!

Tips, cijfers, ervaringen en handige links voor meer informatie. Een compleet pakket aan informatie biedt het dossier deze week in Margriet. Stichting Hoormij/NVVS is erg blij met de aandacht van het weekblad voor gehoorverlies. Herkenning, erkenning en begrip voor slechthorenden blijft belangrijk en dit artikel draagt daar zeker aan bij. Haal Margriet 40 dus snel in de winkel of bestel via http://www.margriet.nl/margriet-weekblad/deze-week-in-margriet-40/.

Nog meer lezen over slechthorendheid? Kijk dan op nvvs.nl/slechthorendheid en ervaringrijk.nl.

Publicatiedatum: 30 september 2015