Lees alles over Ménière in artikelenreeks in HOREN

Heeft u de ziekte van Ménière of één of meer van de symptomen? Heeft iemand in uw omgeving last van draaiduizeligheid? Kortom; bent u op zoek naar informatie over de ziekte van Ménière? Houd dan (naast nvvs.nl/meniere) de komende drie nummers van HOREN Magazine in de gaten.

In een artikelenreeks bestaande uit drie delen wordt er in HOREN Magazine uitgebreid ingegaan op de ziekte van Ménière. In elk deel komt een ander onderwerp aan bod: de diagnosestelling (juni), behandelingsmogelijkheden (augustus) en het omgaan met de ziekte van Ménière (oktober). Samen geven deze delen een uitgebreid beeld van de ziekte van Ménière; van het vaststellen van de ziekte tot ermee omgaan in het dagelijks leven.

Interesse in de artikelen over Ménière? Word dan lid van de NVVS. Leden van de NVVS kunnen de artikelenreeks volgen in de opeenvolgende nummers van HOREN Magazine die bij hen op de deurmat vallen.Publicatiedatum: 13 mei 2013