‘KPN Presenteert’ maakt series toegankelijk voor doven en slechthorenden

Op verzoek van vele klanten heeft KPN besloten Nederlandse ondertitels toe te voegen aan hun on demand series op KPN Presenteert.

Marnix Laurs, content director KPN Presenteert: ‘We hebben goed geluisterd naar de suggesties en wensen van onze klanten en zijn dan ook zeer verheugd dat er vanaf deze zomer Nederlandse ondertitels beschikbaar zijn voor een aantal series. De eerste reacties van klanten die de ondertitels hebben getest zijn lovend. Hopelijk vindt iedereen dit systeem een toegevoegde waarde.’

Ook voor niet-KPN klanten

Speciaal voor klanten brengt KPN onder de vlag van KPN Presenteert gratis series, docu’s, films en sport- & muziekprogramma's. De programma’s zijn door klanten te bekijken waar en wanneer ze willen. Ook voor klanten met alleen mobiel of breedband. Wie geen klant is van KPN kan op kpn.com/presenteert van verschillende programma’s fragmenten online bekijken. Ook zijn tijdelijk enkele afleveringen voor iedereen gratis te bekijken.
Publicatiedatum: 06 september 2017