Kom ook naar de Algemene Leden Vergadering NVVS op 26 mei!

Op zaterdag 26 mei is er voor alle NVVS-leden de Algemene Ledenvergadering (ALV) over de toekomst van Hoormij/NVVS. Elk lid heeft stemrecht en kan zo meebepalen welke koers onze organisatie vaart. De ALV begint om 10.30 uur in 't Hoge Licht, Klaproos 2, Driebergen-Rijsenburg. Aansluitend is er een middagprogramma, ook daar zijn alle leden welkom.

Tijdens het middag programma kun je meedoen aan een van de volgende drie workshops:
1. Afdelingen en bestuur: Jetty Mouw koppelt terug over het onderzoek afdelingen en bestuur, als basis voor het gesprek over hoe we elkaar als afdelingen kunnen versterken.
2.: De toekomst van de patiëntenvereniging: Welke ontwikkelingen komen op ons af en hoe kunnen we daarmee omgaan? Onder leiding van een strategieconsultant gaan we aan de slag met de visie op Hoormij/NVVS
3. Hoe schrijf je een goede subsidieaanvraag? Voor goede ideeën zijn altijd geldpotjes. Waar kun je die vinden en hoe schrijf je een subsidieaanvraag? Onder begeleiding van een ervaren subsidieaanvrager geven we tips.

We kunnen alle denkkracht gebruiken!

Meld je uiterlijk 21 mei aan via deze link. Hier vind je ook de agenda, de conceptnotulen van de vorige ALV en het jaarverslag 2017.

Publicatiedatum: 24 april 2018