Kennis verzamelen rondom ‘werken met een gehoorverlies’

De eerste fase in het project ‘Brood op de plank. Eigenbereid!’ is afgerond. Met diverse deelnemers zijn in twee sessies ervaringen rondom het werken met een gehoorverlies verzameld. Momenteel worden wetenschappelijke onderzoeken geïnventariseerd en geanalyseerd. Daarnaast nemen vier vrijwilligers interviews af bij allerlei mensen die actief zijn rond dit onderwerp. Dat zijn zowel wetenschappers, aanbieders van hulpmiddelen speciaal voor de werkomgeving, medewerkers van re-integratiebureaus, als werkgevers.

Informatie aantrekkelijk verpakken
De volgende fase in het project zal zijn dat we alle verzamelde kennis op een leuke wijze gaan verpakken, zodat de informatie bij u terechtkomt. Deze fase zal eind 2014 van start gaan.

Uw steun nog altijd welkom
Dit project wordt mede gefinancierd door Beter Horen. Maar extra geld is nog altijd welkom om straks de informatie te kunnen ontsluiten. Mocht u een steentje bij willen dragen? Maak dan een donatie over via JustGiving.

Publicatiedatum: 13 oktober 2014