Informatiebijeenkomst over tinnitus onderwerp van gesprek op lokale radio regio Amstelland

Stichting Hoormij organiseert op 20 april een informatiebijeenkomst over tinnitus (oorsuizen) in het Amstelland Ziekenhuis in Amstelveen. De lokale radiozender Rick FM in de regio Amstelland besteedde deze week in de uitzending aandacht aan de bijeenkomst.

Stichting Hoormij organiseert regelmatig zogeheten HOORagenda-bijeenkomsten door het hele land. Voor deze bijeenkomsten werken we samen met ziekenhuizen en bieden we aan zo’n honderd mensen per keer uitgebreide voorlichting over een bepaalde gehooraandoening. Een kno-arts gaat in op de medische aspecten en een ervaringsdeskundige van Stichting Hoormij deelt eigen ervaringen en tips. Er is veel belangstelling voor deze bijeenkomsten en mensen vinden het prettig zo ook met lotgenoten in contact te komen.

In de uitzending van Rick FM vertelde Stichting Hoormij-ervaringsdeskundige Peter van der Ende uitgebreid over de bijeenkomst in Amstelveen. Hij legde ook meer uit over tinnitus, wat de oorzaken kunnen zijn en wat je eraan kunt doen. Beluister de uitzending op: http://www.rickfm.nl/radiogemist/overzicht?radio_date=11-04-2016&radio_search. Kies de uitzending van 11 april 13:00 uur. Na ongeveer 44 minuten begint het interview met Peter.

De belangstelling voor de bijeenkomst in Amstelveen is zo groot dat deze al is ‘uitverkocht’. Er is een wachtlijst aangelegd voor een eventuele vervolgbijeenkomst. Zie stichtinghoormij.nl/hooragenda.

Publicatiedatum: 15 april 2016