HOREN Magazine praat u weer helemaal bij

De decemberuitgave van HOREN Magazine praat u weer helemaal bij op het gebied van slechthorendheid, tinnitus, CI, hyperacusis en nog veel meer. Zo vertelt Joost hoe hij hulp zocht bij het omgaan met zijn tinnitus en kunt u een interview lezen met dr. Ingeborg Hochmair over haar passie voor cochleaire implantaten en het verbeteren van de kwaliteit van leven van doven en slechthorenden. En wat is het verhaal achter de uitspraak: "Een goed gehoor is voor velen een vanzelfsprekendhied waarvan we continu en vaak achteloos gebruik maken en pas leren waarderen wanneer er iets aan mankeert"? U leest het in HOREN.

Dit nummer zit weer vol interviews, achtergronden, nieuwtjes, columns en ervaringen van lotgenoten. Uiteraard gaan we ook in op zaken waar de NVVS zich sterk voor maakt, zoals betere hulpverlening voor mensen met hyperacusis en een werkbaar systeem voor het verstrekken en vergoeden van hoorhulpmiddelen. U kunt daarnaast lezen over de OPCI-contactdag met als thema CI & telefoneren en er is een update over het project Ervaringskennis. En wist u dat u de NVVS ook kunt steunen door een schenking of nalatenschap? En dat er gewerkt wordt aan een hoortoestel dat zichzelf kan afstellen?

Nieuwsgierig geworden? Lees dan de nieuwe HOREN Magazine, vanaf 13 december bij abonnees in de bus en voor NVVS-leden te downloaden via nvvs.nl/horenmagazine. Ook HOREN ontvangen? Word dan lid.

Publicatiedatum: 06 december 2013