HOREN Magazine is weer verschenen

Heeft u hem al bekeken? Onze documentaire over hyperacusis (overgevoeligheid voor geluid) is onlangs ‘in première’ gegaan. Met deze film hopen we mensen met hyperacusis, hun omgeving en ook artsen duidelijker te kunnen maken wat hyperacusis is en wat de impact ervan is op je dagelijkse leven. In de nieuwe HOREN Magazine is er ruimschoots aandacht voor deze documentaire en vertellen de makers meer over de totstandkoming. Ook vertelt Peter over zijn leven met hyperacusis. Hij waarschuwt iedereen voor de gevaren van gehoorschade. “Onwetendheid is het grootste gevaar”, zegt hij. Daarom zit deze HOREN weer boordevol informatie en delen we onze kennis over gehooraandoeningen met u.

Binnenkort is het weer de tijd om na te denken over uw zorgverzekering. Wat voor u het beste is, hangt natuurlijk af van uw persoonlijke situatie en voorkeur. Voor hoorhulpmiddelen helpen wij u een eindje op weg in deze HOREN. Verder treft u een verslag over het onlangs gehouden symposium over eenzijdig gehoorverlies, vertelt OPCI over de komende activiteiten op het gebied van cochleaire implantatie en nog veel meer!

HOREN Magazine oktober is dus weer verstuurd naar alle leden. Nog geen lid? Klik hier.

Publicatiedatum: 12 oktober 2015