HoorProfs en NVVS werken samen aan klantervaringen en ledenwerving

Vakaudicien HoorProfs gaat actief meewerken aan het verzamelen van klantervaringen op Hoorwijzer.nl. Daarnaast krijgen klanten van een HoorProfs-audicien € 6,50 korting als ze lid worden van de NVVS. NVVS en HoorProfs zetten onlangs hun handtekening onder deze afspraken.

De GGMD en de Audiologische Centra van Auris, NSDSK en Pento besloten eerder al tot samenwerking met de NVVS op het gebied van ledenwerving. Met HoorProfs vakaudiciens zijn nu ook samenwerkingsafspraken gemaakt. Zo omarmen de HoorProfs-audiciens het verzamelen van ervaringen volgens de CQI-vragenlijsten op Hoorwijzer.nl en zullen onder de klanten van HoorProfs ledenwerffolders worden verspreid om hen te attenderen op een kortingsaanbod op het NVVS-lidmaatschap.

Op de foto schudden Marco van Rijn van HoorProfs en NVVS-directeur Joop Beelen elkaar de hand na het ondertekenen van de afspraken. Lees meer over deze samenwerking in het artikel in HOREN magazine (alleen voor leden).

Publicatiedatum: 16 april 2012