Hoormij Magazine: Week van het Oorsuizen en veel meer!

In Hoormij Magazine nummer 1 van dit jaar uiteraard veel aandacht voor de Week van het Oorsuizen. Zo vertelt Joost Verbraak zijn verhaal - lees het hier en luister meteen naar zijn geluid. Ook kun je de tekst lezen van het enige echte Tinnitus-lied, geschreven door de Amazing Stroopwafels. Daarnaast besteden we veel aandacht aan andere onderwerpen. Zo laat Bien (14) zien dat je als slechthorende jongere zelfs op hoog niveau kunt dansen.

Rectificatie: hier is het juiste verhaal van Verony Manders

Verony Manders vertelt haar indrukwekkende verhaal over de jarenlange zoektocht naar de juiste diagnose voor haar complexe evenwichtsaandoening. Helaas is in de papieren editie van het blad een nog ruwe versie van het uiteindelijke artikel terecht gekomen. Via deze link kun je de juiste versie van dit artikel lezen. Ook in de digitale versie van Hoormij Magazine staat de goede versie (foto: Merijn Manders).

Invloed op omgeving

Hooraandoeningen en taalontwikkelingsstoornissen heb je nooit alleen. Ook op jouw omgeving heeft het veel invloed. Zo vertelt Yvonne Chu over het proces van haar man die een CI kreeg en hoe zij dat als partner beleefde.

Nieuwe richtlijn TOS

Daarnaast vertellen we je over een nieuwe richtlijn logopedie bij TOS en over een nieuwe methode voor beeldcoaches en ambulant begeleiders van jongeren met een TOS of slechthorende jongeren.

Online infofilmpjes en nieuwe portal keuzehulpen

Ook maak je kennis met de nieuwe infofilmpjes op onze website en met een nieuwe online portal voor alle verschillende keuzehulpen: sterkerdoor.nl.

Ook Hoormij Magazine ontvangen?

Als lid van NVVS, FOSS of SH-Jong ontvang je Hoormij Magazine vier keer per jaar. Hier kun je als lid de digitale editie van het magazine downloaden.

Wil je ook het magazine ontvangen? Word dan lid van NVVS, FOSS of SH Jong! Ga naar www.stichtinghoormij.nl/lid-worden.

Publicatiedatum: 12 februari 2018